Menu

Reviewbeleid

Op de website van Broadwick vind je reviews van onze klanten en kandidaten die wij hebben mogen plaatsen. We vinden het belangrijk dat reviews een zo’n goed mogelijk beeld geven van onze service. Wij vertrouwen op het eigen oordeel van de klant voor de reviews. Bovendien streven wij ernaar om de feedback uit de reviews mee te nemen in de herziening van onze diensten. 

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.  

Review voorwaarden 

De volgende zaken staan we niet toe: 

  • Je bent geen klant of kandidaat van Broadwick en hebt daardoor geen service van ons ontvangen; 
  • Meningen of uitspraken die niets te maken hebben met hoe je de service hebt ervaren; 
  • Ongepaste taal (bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend: scheldwoorden, racistische uitlatingen, ziektes of verbasteringen); 
  • Verwijzingen, wel of niet als URL, naar andere websites. Kortingen, kortingswebsites, acties, campagnes of prijsverschillen. 
 
Wanneer reviews worden verwijderd: 
Wij kunnen zover bericht een review afkeuren direct nadat deze is geschreven of naderhand verwijderen.

Dit kan onder andere in deze gevallen: 
  • Als één of meerdere voorwaarden niet zijn nageleefd of als wij hier een redelijk vermoeden van hebben. 
  • Wanneer de automatische controle een afwijkend patroon vaststelt, en we dus reden hebben om aan te nemen dat de review nep is. 
  • Een negatieve ervaring is voor ons nooit een reden om een review af te keuren of te verwijderen. Als de review voldoet aan de voorwaarden, dan komt deze online.  
  • Op dit moment kun je niet zelf je review aanpassen of verwijderen. Wil je een review die je zelf hebt geschreven verwijderen? Neem dan contact met ons op.  

Reviews op uitnodiging 

Op het volgende platform vind je reviews waar wij onze klanten actief voor hebben uitgenodigd: 

Reviews op Google 

Deze reviews worden niet door ons gemodereerd of beheerd. Daarnaast kan iedereen een review achterlaten, ook als ze geen klant zijn. Google verifieert dit namelijk niet.   

Goed om te weten 

Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. En we willen als het even kan zorgen voor een glimlach. Daarom houden wij onze reviews goed in de gaten. 

Geeft een klant 3 of minder sterren? Dan nemen wij altijd contact op. Om te kijken of we het samen kunnen oplossen. 

Staat er een vraag in de review? Ook dan nemen we natuurlijk contact op met de klant. In dit geval maakt het niet uit hoeveel sterren er zijn gegeven. 

jQuery( document ).ready( function( $ ) { $('#states645').select2({ placeholder: "Selecteer een provincie" }); });